10 March 2016

Neler Oluyor? (Only turkish)

Merhaba,

Uzun zaman sonra yeni bir yazı yazıyorum. Günler art arda inanılmaz bir hızda geçiyor. Tabi, pek çok şey oluyor. Ama o kadar çok şey oluyor ki, aslında bakıyorum da hiç bir şey olmuyor. Yani, anlamlı işler yerine daha çok boş, yalan şeylerle vakit geçiyor. Tabi, öğrendiğim, tecrübe ettiğim bazı şeyler var. Bazı şeyler, daha öncesinde yapmak istediğim, kendime hedef koymuş olduğum şeyler. Yani, bu hedefleri gerçekleştiriyorum. Fakat bu hedefler; yıllar sonra baktığım zaman kendimle gurur duyacağım şeyler olmayabilir... Hayırlısı ve kısmet diyerek çok zaman geçirdim. Zaman kaybetmiş olabilirim.

Amaaan diyorum pek çok sefer. Dünyada olan biten bu kadar kötü olayın yanında, benim hayatımın önemsiz detayları, önemsiz sorunlar... Boş gerçekten. Kendimi hiç yormama, yıpratmama gerek yok. Dünya çooook kötü bir yer. Ama insanoğlu öyle bir mahlukat ki, hep kendini iyinin iyisiyle karşılaştırabiliyor.





No comments: